Dacă deții un cont la CEC Bank sau la orice altă instituție bancară din România, e esențial să știi că un mesaj aparent inofensiv te poate lăsa cu contul gol. Banca trage un semnal de alarmă cu privire la acest subiect.
CEC Bank informează despre o operațiune de fraudă în curs. Clienții bancii sunt vizați de un mesaj text care are potentialul de a le goli conturile și de a le fura datele personale.
Angajații de la CEC Bank descriu mesajul ca fiind simplist, dar foarte convingător. Conținutul acestuia îi atenționează pe clienți că trebuie să își actualizeze informațiile și îi îndeamnă să acceseze un anumit link.
„CEC Bank: va rugam sa va actualizati datele, va multumim.” este conținutul mesajului înșelător la care nu trebuie să dai curs niciodată.
CEC Bank transmite o precauție pentru toți clienții în legătură cu acest mesaj
Acest mesaj nu este expediat de CEC Bank, ci de infractori care vizează obținerea informațiilor private ale clienților. Din acest motiv, banca solicită clienților să fie precauți.
Se recomandă analiza meticuloasă a mesajelor și răspunsul la acestea doar dacă provin din surse de încredere. De asemenea, trebuie să fiți prudenți la informațiile cu caracter personal pe care le divulgați, pentru a evita problemele majore.
„Infracțiunile de tip phishing, utilizând link-uri ce direcționează către site-uri false create de escroci, sunt o practică frecventă de a extrage date personale. Examinează cu grijă mesajele venite prin SMS, email sau WhatsApp și asigură-te că acestea sunt trimise de entități de încredere.”, este avertismentul emis de CEC Bank.