![banca-transilvania-cec-bank-raiffeisen-bank-1024x1024.png](https://neuronu.ro/wp-content/uploads/2024/02/banca-transilvania-cec-bank-raiffeisen-bank-1024x1024.png)
Ești titular de cont la CEC Bank, Banca Transilvania sau Raiffeisen Bank? Trebuie să știi că ai anumite responsabilități pe care poate le-ai ignorat sau le-ai trecut cu vederea, deși apar în acordul bancar semnat.
Indiferent dacă ești client la CEC Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank sau la o altă bancă din România, există responsabilități pe care ești obligat să le respecți. Ignorarea lor poate genera complicații neplăcute.
ONG Bank a subliniat recent necesitatea acestor obligații, dorind să prevină orice inconveniente. Totuși, utilizatorii serviciilor CEC Bank, Banca Transilvania sau Raiffeisen Bank ar trebui să ia în serios și acest mesaj.
Se face referire aici la controlul periodic al datelor personale, care este impus prin regulament. Conform acestuia, relația dintre bancă și client trebuie să fie transparentă și securizată.
Prin urmare, dacă ți-ai schimbat recent numărul de telefon, reședința sau adresa de e-mail, este vital să informezi banca! Pot exista situații de urgență când instituția trebuie să te contacteze și, fără informații actualizate, acest lucru nu va fi posibil.
Acțiunea esențială pentru utilizatorii CEC Bank, Banca Transilvania sau Raiffeisen Bank
Neglijarea actualizărilor legate de locul de muncă poate, de asemenea, să te priveze de anumite beneficii, de exemplu, când intenționezi să aplici pentru un împrumut.
Procesul de actualizare a datelor este simplu: fie online, prin aplicația bancară oferită de instituție, fie fizic, la o filială a băncii, iar procedura se efectuează rapid.
”Controlul regulat al datelor este o procedură standard necesară pentru a asigura o colaborare securizată. Informațiile colectate ne ajută să ne îndeplinim datoria legală de a cunoaște clientela în detaliu, să identificăm activități suspecte și să informăm autoritățile când se impune.
Aceasta este o practică meticuloasă și constantă cu scopul de a te asigura că banca ta se opune ferm oricăror acte de natură infracțională legate de economie și finanțe. Astfel ne protejăm utilizatorii sinceri și contribuim la menținerea unui mediu de afaceri curat.
De asemenea, este în avantajul tău ca noi să deținem informații actuale despre tine pentru a putea furniza datele și documentația necesară oricând primesc o solicitare din partea noastră, sau când tu însuți cunoști schimbări ale datelor personale. Indiferent dacă ești o persoană fizică sau o entitate legală, dacă nu ne anunți despre schimbări legate de domiciliu sau adresa de email, s-ar putea să nu primești comunicări esențiale privind contul bancar”, a declarat ING România.