O producție cinematografică românească disponibilă pe Netflix a atins niveluri înalte de popularitate în multe națiuni și continuă să domine listele celor mai vizionate, acumulând un număr impresionant de vizualizări.
Ecranizarea realizată în România care face furori pe Netflix este semnată de creatorul de conținut Mircea Bravo. „Nuntă pe bani”, o comedie care a avut mare priză la public încă de la lansarea în sălile de cinema, promite succes și pe serviciul de streaming.
Disponibilitatea filmului pe Netflix coincide cu ascensiunea lui Mircea Bravo, care a debutat cu lungmetrajul „Mirciulică” în anul precedent, o altă operă ce poate fi vizionată pe aceeași platformă.
Mircea Bravo nu este omul care stă pe loc; el se află în pregătire pentru o nouă aventură cinematografică numită „Moartea în vacanță”, proiect în care va colabora cu artista Maria Popovici, cunoscută pentru participarea sa la emisiunea iUmor.
Legat de producția „Nuntă pe bani” găzduită pe Netflix, așteptările sunt setate la înălțime, mai ales dat fiind că anul anterior s-a clasat pe poziția secundă între filmele românești după numărul de spectatori, adunând 371.698 de persoane în fața ecranului.
Prin urmare, acest film se situează pe poziția a șasea în topul proiectelor cinematografice post-revoluționare din România, evaluat după numărul spectatorilor dar și după încasări.
Ce anume face ca „Nuntă pe bani” să fie atât de captivant? În centrul poveștii se află personajul Mircea, un tânăr care are o părere negativă față de ceremoniile nupțiale și nu ezită să facă publică această opinie. O serie de alegeri greșite îl aduc în punctul în care trebuie să returneze o sumă considerabilă de bani. Pentru a strânge fondurile necesare, se hotărăște să-și aranjeze propria nuntă.
Filmările pentru „Nuntă pe bani” au durat 23 de zile și s-au desfășurat în orașul Cluj. Deși nici măcar Mircea Bravo nu avea așteptări prea înalte, se pare că filmul a avut un impact remarcabil asupra publicului.