Rămas bun LIDL! Până de curând, colosul german domina scena promoțiilor, oferind constant discounturi impresionante, inclusiv la îmbrăcăminte. Acum, Pepco este pe cale să îi eclipseze cu un anunț recent, ce va încânta milioane de cumpărători. Se prefigurează magazine aglomerate.
Pepco dă undă verde la o ofensivă de primăvară „Super HIT”, promițând costuri extrem de accesibile. Acest retailer dorește să aducă soluții cerințelor clienților ce, pe fondul unei inflații ridicate, sunt în căutarea unor produse abordabile și de bună calitate pentru uzul zilnic.
În cadrul promoției în curs, sunt prezente diverse obiecte, de la accesorii pentru locuință, cești, lumânări, la cutii de depozitare alimente, cât și îmbrăcăminte pentru micuți și adulți, reliefând valoarea excepțională a acestui retailer pentru consumatori pe piață.
De exemplu, printre „prețurile HIT” regăsim articole precum cești, lumânări, sau cutii pentru alimente la prețuri începând de la 6,50 lei. În această lună, în oferta Pepco se numără și tricouri pentru tineret la doar 8,50 lei. Tot în promoție se vor găsi body-uri pentru copii, colanți, pantaloni sau lenjerie pentru toate vârstele, la costuri avantajoase.
Știri încurajatoare de la Pepco
„Pe când prețurile din piață sunt în creștere, noi le stabilizăm sau chiar le micșorăm. Stăm cu ochii pe piață și venim în întâmpinarea necesităților clienților noștri care, mai ales în zilele de azi, sunt în căutarea unei relații optimale între calitate și cost. Realizăm cât de esențială este constanța prețurilor și a finanțelor personale în aceste timpuri, motiv pentru care am lansat oferta noastră de primăvară «Super Hit», cu scopul de a informa cât mai mulți oameni că la Pepco pot întâlni întotdeauna haine și obiecte pentru casă la prețuri minime”, afirmă Agnieszka Jaworska, Commercial Director al Grupului Pepco.
Campania de reduceri este un răspuns la analiza cererilor clienților, dar și la datele și rezultatele vanzărilor din 2023. Prin urmare, în această ofertă, Pepco se concentrează pe produse care au fost extrem de solicitate în ultimele 12 luni. Printre acestea, se află haine cu personaje pentru bebeluși și copii, care au înregistrat mai mult de 10 milioane de bucăți vândute în 2023, sau lenjerie intimă, ca șosetele invizibile pentru femei, cu aceeași cifră impresionantă de vânzări anul trecut.
„În campaniile noastre de informare, ne axăm întotdeauna pe a-i anunța pe clienți despre ofertele din magazine. Pentru prima dată, nu vorbim despre o colecție nouă sau limitată sau despre o promoție de sezon, ci evidențiem produsele care pot fi procurate oricând în cursul anului, la prețuri scăzute. În următoarele două săptămâni, promoțiile «Super Hit» de la Pepco vor oferi oportunitatea de a cumpăra atât articole ce sunt în mod obișnuit disponibile în magazinele noastre, cât și colecții temporare, disponibile doar pentru perioade limitate. Ceea ce le unește pe acestea sunt prețurile extrem de reduse”, a adăugat Agnieszka Olejniczak, Marketing Director la Pepco.
Campania de primăvară include și anunțuri publicitare TV, activități online și un branding special în vitrinele magazinelor, la casele de marcat sau pe culoarele magazinelor.
Ofertele Pepco câștigă tot mai mulți adepți printre clienți, care realizează în medie peste 30 de milioane de tranzacții lunare în toate locațiile europene din rețea, cu aproape 530 de categorii de produse. Aproape 7 din 10 vizite la un magazin Pepco culminează cu un cumpăr.