14/02/2025
fan-courier.jpeg

FAN Curier se va opri din a livra colete? Există nenumărate probleme întâmpinate de mii de clienți. Un comunicat oficial a fost emis recent. Ce informații sunt esențiale pentru consumatori?

Fan Courier deține prima poziție ca mărime între companiile de curierat din România, dar se confruntă cu dificultăți serioase. ANCOM dezvăluie că plângerile acumulate sunt destul de multe.

Pentru a da detalii, potrivit ANCOM, FAN Courier a acumulat 30% din totalul reclamațiilor legate de serviciile de curierat și poștale. Pe următoarea poziție se situează Cargus, înregistrând 23% din totalul plângerilor.

În contrast, Poșta Română a primit doar 6% din totalul reclamațiilor, în ciuda volumului mare de trimiteri pe care le gestionează în fiecare zi.

Care au fost nemulțumirile clienților referitoare la pachetele expediate sau destinate lor prin FAN Curier? După datele ANCOM, din întregul număr de reclamații, 24% au fost legate de serviciile de curierat, în principal legate de nepredarea corespondenței.

Pachete vătămate sau dispărute la FAN Courier

Pe de altă parte, 18% din nemulțumiri s-au concentrat asupra deteriorării corespondenței. De asemenea, s-au înregistrat probleme și cu timpul de livrare, 16% dintre plângeri vizând acest aspect.

Există însă și situații mult mai alarmante. Mai precis, 13% din reclamații au fost legate de pierderea sau furtul pachetelor, conform ANCOM.

Astfel, mulți se interesează dacă există posibilitatea ca această companie de curierat să întâmpine probleme majore, sau chiar să își întrerupă activitatea.

Vom vedea ce va urma și cum vor influența aceste plângeri frecvente soarta FAN Courier, având în vedere nemulțumirea masivă a clienților din România.

About The Author