Conducătorul Antenei 3, Mihai Gâdea, a participat la crearea postului și ocupă rolul esențial în companie. Multă lume nu cunoaște că, pe lângă funcția de prezentator al emisiunii Sinteza Zilei, este și director general (CEO), deciziile importante fiind influențate de el. În plus, a devenit și unul dintre acționarii canalului.
Mihai Gâdea și-a propus să transfome Antena 3 într-un etalon mediatic pentru informații. Deși televiziunea a avut dificultăți privind reputația, colaborarea cu CNN a contribuit substanțial la îmbunătăţirea imaginii. Cu toate acestea, se pare că Antena 3 CNN nu prinde suficient public pentru a ține pasul cu România TV în ceea ce privește audiența, iar acum întâmpină o provocare total neașteptată.
Canalul Happy Channel, destinat publicului feminin din grupul Antena, a devenit a patra cea mai populară stație TV național, depășind Antena 3 CNN, potrivit site-ului paginademedia.ro. Este o situație jenantă pentru un post de televiziune atât de bine înființat și cu investiții serioase.
Potrivit discuțiilor pe rețelele de socializare și anumite forumuri, au început să apară speculații privind o eventuală demisie a lui Mihai Gâdea sau un posibil retragere din fața camerelor. Totuși, este improbabil că acesta va face o asemenea mutare, având în vedere că el încă reprezintă un element cheie pentru imaginea canalului.
Antena 3 are dificultăți în a-și mări audiența
În clasamentul stațiilor de știri din România, Antena 3 CNN se află pe locul secund, însă la distanță considerabilă de liderul RTV. De subliniat și performanțele slabe ale Euronews, finanțată din fonduri guvernamentale.
Romania TV – 412.000 de telespectatori în medie în prime-time în luna ianuarie (+10.000 față de decembrie)
Antena 3 CNN – 270.000 (cu un plus de 19.000)
Realitatea Plus – 152.000 (cu o creștere de 55.000)
Digi24 – 87.000 (cu un avans de 7.000)
B1 TV – 41.000 (îmbunătățire de 7.000)
TVR Info – 16.000 (cu o scădere de 2.000)
Prima News – 5.000 (fără schimbare)
EuroNews – 3.500 (cu o creștere de 100)
Aleph News – 1.200 (cu un minus de 100)
La nivel general, PRO TV domină clar audiențele, având un public mediu de 1,6 milioane de persoane, iar pe următoarele locuri vin Antena 1 și Kanal D, ambele cu peste 800.000 de telespectatori.