19/04/2025
pro-tv-kanal-d-survivor.jpg

Importator de formate de succes precum Exatlon, Survivor și Bravo, ai stil! în România, Kanal D și-a văzut show-urile de realitate, proprietate a Acun Medya, cum câștigă popularitate uriașă, mai ales sezonul al doilea al Survivor România. Însă, în clipa în care pregăteau audițiile pentru al treilea sezon, PRO TV le-a luat de sub nas drepturile asupra formatului.

Grupul din spatele canalului TV românesc a forțat mâna celor de la Acun Medya să cedeze drepturile asupra Survivor pentru mai multe teritorii. Clauza impusă a fost ca Survivor să fie exclusiv al PRO TV, în detrimentul celor de la Kanal D.

Aceasta a reprezentat o pierdere financiară enormă pentru partea turcă, mai ales pentru că avea planuri avansate pentru sezonul trei. În prezent, lansează un concept nou și inovator pe piață, cu speranța că și acesta nu va fi preluat de competiție. Este demn de menționat că Kanal D a fost platforma originală pentru show-ul „Noră pentru mama”, care a fost ulterior transformat în „Mireasa” de Antena 1.

„Într-un loc unde regulile de conviețuire nu sunt prestabilite, acestea trebuie create! Cel mai captivant show de supraviețuire și cel mai vast experiment social din istoria televiziunii românești va fascina audiența – “Insula de 1 milion”! Kanal D a dobândit drepturile pentru “Million Dollar Island”, un format revoluționar care a inventat o nouă paradigmă în industria reality-show-urilor, creat de Talpa Studios și faimosul său fondator, John de Mol, în colaborare cu Monday Media. John de Mol este recunoscut mondial pentru creații precum “Big Brother”, “The Voice”, “Deal or No Deal”.

Kanal D stabilește tendințele pe piața media din România, aducându-le românilor concepte impunătoare și inspiraționale ca “Exatlon”, “Survivor”, „Bravo, ai stil!”. Continuă să inoveze cu un gen nou de reality-show de aventură și reexaminează valori universale precum camaraderia, compasiunea, bravura și aspirația la autodepășire”, a declarat Kanal D printr-un comunicat oficial.

Detalii despre noul show

50 de indivizi cu diferite vârste, profesii și hobby-uri vor intra într-un concurs solo, pe o insulă exotică, cu scopul de a-și realiza cele mai îndrăznețe ambiții. Premiul este colosal: 1 milion de lei, cea mai mare sumă oferită până acum de un post de televiziune. Participanții au şansa de a se îmbogăţi rapid și de a-și vedea implinit visul dacă reușesc să facă față provocărilor din competiția pe insula milionară.

Pentru a reuși în această aventură neobișnuită, le va fi esențială inteligența în relații sociale și capacitatea de a forma alianțe. “Insula de 1 milion” este emisiunea în care valoarea prieteniei depășește orice avere.

Kanal D a deschis înscrierile pentru acest nou show de mare amploare, destinat celor care visează să își atingă un ideal. Mii de candidați s-au înscris deja să ia parte la cel mai intens concurs – “Insula de 1 milion”.

About The Author